DÅLIG UPPDATERING PÅ BLOGGEN ! ;o

Hej igen !
jag suger på att blogga , men försöker hinna ändå .
men iallafall .
idag har ja vart med massa roligt folk .
hihi , är lat så orkar inte rabbla upp alla (a)
vi va hos vikkan .
vi hade de sjukt kul iallafall (:
sen gick typ alla men ja och paulina va kvar hos vikkan .
HAHA vi gick in på msn och där drygade vi oss med en kille ,
hihi busigt av oss ;D
sen typ vid halv åtta åkte ja hem ,
vikkans mamma va så snäll att hon skjutsade mig hem .
när ja kom hem åt ja .
sen vid nio ringde jakob och ville att ja skulle komma ut till
han , vikkan , moa , jojja , johan , mattias , daniel .
så han & vikkan kom hem till mig och då följde ja me till öde huset ,
och där va alla .
scaarryyy , hihi !
nu sitter ja här och tycker synd om mig själv för att ja inte får träffa alle ,
saknar honom sjukt mycket (L)
hejdå . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0