fortfarande sjuk ..

så här ser det ut när man öppnar dörren till våran altan ..
hej , som ni ser i rubriken så är jag fortfarande sjuk men jag hoppas på att jag kan komma till skolan imorgon .
nu har jag fixat en ny kategori som heter utmaningar så om ni vill kolla på dom en gång till så är det lättare att hitta dom . men dock har jag inte lagt in nån ny än , men jag har helt enkelt inte haft tid men jag lovar att det kommer bli ett antal på jullovet iallafall men jag ska försöka hinna någon lite tidigare med . men nu har jag inte så mycket mer att berätta om för det ända jag kommer göra idag blir väl att ligga här framför datorn och teven , puss och hej ! ♥

Kommentarer
Postat av: e l l e n

så lite så, haha :)

fixade du detdära sedan? :D <3

2010-12-07 @ 10:55:32
URL: http://kommiigenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0