hemma , men åker imån igen !

hej alla sommar glada människor .
idag kom jag hem från en underbar vecka på skaftö .
jag sov i tält och jag sov med clara , martha , hanna , lydia & emilia .
orkar inte berätta allt vi gjorde på skaftö för det va as mycket .
men iallafall hade jag , clara , martha och jack de bäst !
och många mer men ja va mest med dom .
mitt tält vann alla tävlingar förutom en , vi va klart bäst !
men igår skadade jag armen när jag va med på en tävling , armbrytning .
jag har typ muskelbristning , eller va det heter xd
aja hela veckan va iallfall bäst , älskar er !
imån åker jag till nyköping och där ska vi sova en natt sen åker vi till italien i två veckor .
saknar redan massa folk och kommer sakna er ännu mer nu när jag åker igen .
men nu ska jag sluta skriva , ha det bra så ses vi .
pusssss .




















lite bilder från skaftö 2010 (L)


Kommentarer
Postat av: marthaa'

vi ägde allt o alla ! :D <3

hah älskar dig gummis (L)

2010-07-03 @ 21:51:23
Postat av: 1234567890

du ser lite rolig ut på bilden , asså inte väldens snyggaste med glasögonen på x)

2010-07-03 @ 22:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0