hemmaaa !

planet ladade i nyköping vid tre idag sen åkte vi till mcdonalds och åt
och sen raka vägen hem till jönköping .
det har varit en otrolig härlig resa i italien .
i skuggan va de 40 grader och i havet va de 30 , så sjukt gött !
jag orkar verkligen inte skriva allt vi har gjort men de mesta har väl varit sol & bad .
vi träffade alexandra rappaport där och hon va där med sin familj .
ni som är lite efterblivna som inte vet vem hon är så är hon ,
hon som spelar Tsatsikis mamma och hon är även med i andra filmer .

hehe , en dag kom en italiensk kille fram till mig på stranden och gav mig två fina armband .
varför vet jag inte men roligt va de :D 
men nu saknar jag alla och det är skönt att vara tillbaka igen , men vädret är ju inte alls bra .
imån ska jag va med johanna älskling , har saknat henne otroligt mycket .
och alexander har jag saknat för mycket , måste träffas snart !
men nu ska jag snart äta och packa upp men först ska ni få se lite bilder . 
ha det bra så skriver jag kanske lite mer ikväll .











kommer lite mer bilder imån orkar inte lägga ut mer nu .


Kommentarer
Postat av: Anonym

fiina bilder;)

hoppas du ahde de bra:D

puss

2010-07-22 @ 13:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0