vädret ?

heeeeeeeeeeeej !
asså ska de här kallas sommar ?
vädret är ju hemskt .
men jag va ute och tog lite kort iallafall .
bilder kommer sen .
nu har jag fixat ny header .
blev väl sådär men bättre än den jag hade innan iallafall .
idag vaknade jag vid halv 10 av att hampus kom in och drog i mitt täcke .
haha , han är knäpp .
sen gjorde jag frukost och gjorde mig i ordning .
sen när mamma kom hem fikade vi sen åkte vi till johanna och alexander
och där hämtade vi mitt lock till mobilen .
för vi har liksom bytt .
och jag ska lämna in min mobil på lagning , den är helt cp .
den sitter liksom ihop med ett tunnt band .
jag fattar inte hur den kan funka o:
när jag kom dit stod hennes pappa och alexanders mamma ute vid bilen .
dom ska åka till göteborg idag .
kommer sakna johanna & alexander sjukt mycket .
johanna och alexander kom ut sen .
då fick jag kramar av dom , mysigt .
sen åkte vi hem .
nu sitter jag här vid datorn och hanna och lydia ska sova över tsm
med otto och adam inatt .
men tyvärr inte hemma hos oss x'd
imån skulle det varit match mot mariebo men planerna va för blöta .
hatar vädret !
men nu ska jag sluta skriva .
ha det bra .
hejdå .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0