'

JAAOOPPE .

tjollahopptjollahej !
idag va de skola som vanligt . 
och  igår hade vi orienteringsdag i stadsparken -.-
men ja va me anna och olivia och de va kul .
usch va äckligt de va massa möss där vi gick .
två döda plus flera levande .
blääääää .
sen efter skolan va åkte ja till tandläkaren .
och efter det så skjutsade mamma mig till jojja .
va hade lika roligt som vanligt .
hon bet mig typ hela tiden .
hon måste vara en vampyr o:
 HAHAHHAHA .
snart ska jag till fotbollsträningen .
puss & hej jag älskar dig .


Kommentarer
Postat av: jojja

HAHAHAHHAHAHAHAH! :D

- jag är en vampyr x'd

HAHAHAHHAHA !



(L) <3

2010-05-04 @ 21:03:06
URL: http://jjohannaekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0