fryser som in i ...

hej kom precis hem från skolan . inte så speciellt jobbig dag (aktivitetsdag) jag och några till hade bowling & promenad . först åkte vi till bowling arena sen efter de drog vi till A6 och käkade på mc , gott men såklart ska jag vara klantig så när jag höll i min bricka gick jag rakt in i ett räcke så hela colan åkte ner på golvet och såklart öppnades men jag fick en ny , hehe ;) aja sen tog vi bussen till skolan och då skulle vi gå runt munksjön så nu sitter jag här som en isbit . men snart är maten klar så då lär jag bli varm :D men nu ska jag inte skriva så mycket mer , skriver kanske lite mer senare . puss och kram ! ♥
orkar inte vara seriös ;)

Kommentarer
Postat av: Sara HHH!

Hahahahahah , jag & Alicia kunde inte sluta skratta . :) lite klantigt va det faktiskt (;



Jag fryser foortfarande ! :o



Söt bild som vanligt <3

2010-11-30 @ 15:50:55
Postat av: alicia<3

sara skit vi kunde fan inte sluta skratta <3

sitter här med wilma båda fryser som i <3

bästa dagen älskar er alla <3

2010-11-30 @ 16:33:45
Postat av: sandra ström

HAHA , älskar er ! ♥

2010-11-30 @ 16:47:39
URL: http://saandraastrom.blogg.se/
Postat av: ulli<33

fiinast bild!<3

2010-11-30 @ 21:11:19
Postat av: Sara , HHHH ! ;p

alicia , HAHAHAHA . :p ♥

2010-12-01 @ 19:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0