hemma och trött ! ♥

tjeeena ! kom precis hem , tog typ en timma längre än planerat för det var värsta ovädret och dåligt väglag.. men nu är vi äntligen hemma :)  tack till er som gästbloggade det är riktigt kul att läsa så om ni vill göra det så är de bara att säga till . aja nu undrar ni säkert vad jag har gjort när jag har varit borta så jag tänkte berätta lite snabbt ... först på fredagen åkte vi till nynäshamn och hälsade på farmor & farfar och sov där sen på lördagen åkte vi in till stockholm och shoppade och sen hälsade på mina kusiner en stund och efter det åkte vi tillbaka till nynäshamn och sov där hos farmor & farfar igen och nu idag åkte vi hem . så nu är jag trött och ska snart äta lite men nu ska jag iallafall packa upp min väska puss och hejdå ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbar :O

2010-11-28 @ 20:04:31
Postat av: lisa nilli

söt <3

2010-11-28 @ 20:21:06
Postat av: alicia

jag har saknat dig sjukt mycket älskling <3

äntligen är du hemma <3

2010-11-28 @ 21:26:40
Postat av: sandra ström

detsamma alicia !

vi får träffas imon ,

älskar dig <3

2010-11-28 @ 21:51:33
URL: http://saandraastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0