Hallbydagen ! ♥

tjena , tjena ! äntligen har vi kommit igen . nu har vi vunnit tre matcher på raken och så ska det fortsätta .
idag vann vi mot habo med 6-1 , hanna gjorde ett mål , wilma ett , emma ett och jag tre , gött tjejer !
nästan hela dagen tillbringades på bymarksvallen , det började med att jag och några till hade hand om en station med vatten , asså man skulle kasta bollar så att en hink med vatten rann ner på oss . så jag blev väldigt blöt . aja sen spelade vi ju match mot habo och sen spelade jag med damlaget mot föräldrarna , hehe det gick inte lika bra . men nu är jag hos clara och vi ska sova över , jippimumma ! men nu ska vi äta paj så ha det bra så skriver jag mer i kväll , pusspuss ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0