Match mot nässjö !

tjena , idag spelade vi match mot nässjö och vi vann med 2-0 , så himmla gött tjejer , och på söndag är det match igen fast mot mariebo , ett lag som vi måste vinna över , hehe !
idag va de skola och vi började fem över tio men vi skulle sluta tjugo över tre med vi fick sluta lite tidigare , tre . aja sen åkte jag buss hem med anna , wilma , alle och danne . och sen när jag kom hem va jag tvungen att skynda mig att äta och packa för sen va det match .
imån ska jag nog inte göra så speciellt mycket , bara ta det lugnt antar jag , men det blir nog lite godis och mys framför teven eller datorn , hehe . men nu ska jag kolla facebook och bilddagboken så ha det bra , pusspuss ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0