mår inte toppen om man säger så

igår på matchen mot mariebo när jag va i kamp med målvakten i andra laget fick jag en spark rakt in med dobbarna i höftbenet.. Det gjorde fruktansvärt ont men jag fortsatte spela. sen efter matchen kändes det inte så mycket och jag kunde vara med på matchen mot barnarp eftersom jag va målvakt då. på kvällen hade jag knappt någon känning av det men idag när jag vaknade kände jag verkligen hur sjukt ont det gör.. Höftbenet är helt rött och jag kunde inte komma upp ur sängen. pappa kom hem vid halv ett och fixade frukost till mig och sen till slut gick det att komma upp och nu har jag varit och röntgat men det var inget av eller så. men nu ska jag ta det lugnt i nån vecka och äta alvendon och sedan se hur det blir. så antagligen blir det ingen match för mig på torsdag fyfan att jag alltid ska råka ut för skador.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0