lite om helgen





ring tagen från hannas rum , snygg till nästan allt.

haha nu är jag på humör igen. så tänkte att jag kunde skriva lite idag ändå. vid halv 11 kom kusinerna hit och fikade, alltid lika trevligt. snart sticker jag och resten av familjen ner till stan och äter någonstans , mysigt nu när vädret är som det är. imorgon kommer oliver och hans familj hit på grillning så jag hoppas att vädret är mycket bättre då än vad det är idag. men det kommer nog bli en trevlig kväll. sen på söndag har jag match hemma mot landsbro som jag har skrivit i nåt utav de andra inläggen. ha en trevlig helg kram!


Kommentarer
Postat av: S-O-F-I-A

Snygg ring!! :)



SV: Okej, samma här! :)

2011-08-19 @ 20:23:20
URL: http://sofianilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0