konstig dag..

allt började som vanligt men efter lunchen skulle vi ha so och under den lektionen fick ja ett slags anfall som jag har fått ett antal gånger men jag känner att det inte är så viktigt att skriva om det här, bara mina närmaste vänner behöver veta. men jag vill tacka min underbara klass som verkligen bryr sig, det uppskattar jag utroligt mycket.. för mig slutade dagen vid halv ett och nu ska jag vila resten av dagen och leta efter någon film att titta på men först ska jag äta mat, ha det bra så skriver jag kanske mer senare kram! ♥

Kommentarer
Postat av: nellie

finns alltid !

älskar dej sandris <3

2011-12-12 @ 16:18:24
Postat av: eemilijaa

söt tjej ! jätte fin blogg ♥

2011-12-12 @ 20:54:45
URL: http://millesz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0