stan med hanna johansson

ska snart åka ner till stan och möta upp söta hanna. sen drar vi hem till henne en stund och senare ikväll ska jag träffa lita andra kompisar hemma hos nellie. uppdateringen i helgen kommer suga för imorgon ska jag åka och kolla på hockey med alicia och fanniebannie, efter det ska alicia och kanske albin hänga med mig hem.. och sen på söndag ska jag och alicia vara med och hjälpa till på skridskorskolan och vi kan knappt inte åka själva men det ska väl nog gå bra.. (gör det endast för pengarna) får se hur det blir men förvänta er ingen bloggning på nästan hela helgen iallafall, ha det bra puss! ♥

Kommentarer
Postat av: ada

åh vad söt! <3

2011-12-04 @ 19:32:36
URL: http://adahvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0