HALLU HALLU

fotboll och min underbara pojkvän är verkligen mitt liv , det är de som gör mig lycklig.


hej , den här helgen har varit en fotbollshelg och det gillas stort. jag har varit i norrahammar på utbildningsläger och där sov vi på flahultskolan , härlig helg ! här har ni min vecka :)
måndag - skol dm
tisdag - fotbollsträning
onsdag - match mot habo
torsdag - fotbollsträning
fredag - antagligen vara med oliver ♥
lördag - borås och kolla på fotboll med tjejerna i hallby
söndag - match mot mariebo
sen blir det lite skola också , men imorgon som sagt är det dm och sen på tisdag är det nån sak att man ska göra något hemma för att få pengar som man ska ge till nånting. aja det blir en kort vecka i skolan :) nu ska jag inte skriva mer , ha det bra puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kommer det sig att du blev tillsammans med oliver? :P

eller, asså, hur och när började ni träffas?:)

kraam!

2011-05-15 @ 21:06:21
Postat av: Johanna

hej, nu lottar ju ut veckans blogg! vil du vara med och tävla, klicka då in på min blogg :)

kram /johanna

2011-05-15 @ 23:11:13
URL: http://johannajarhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0