KOMMENTARER

tänkte svara på lite frågor som jag har fått på den senaste tiden. de flest frågorna handlar om mig och oliver och det är inte bara här på bloggen utan annars också så när jag har tid över kan jag berätta lite mer om det !
svar 1 - va gullig du är som gillar min blogg , tack ! jag har köpt linnet på bikbok :)

svar 2 - jag svarar på den frågan sen när jag svarar på alla andra frågor om mig och han :)

svar 3 - haha roligt att du fråga men om du vill veta de så kan du väl först säga vem du är eftersom ja har sätt att du frågar rätt mycket om oliver och det är ju roligt men bara du berättar vem du är så kan jag gärna svara på alla frågor du har :) skriv till mig på facbook om du vill veta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0