varför?

bilden är från italien sommaren 2010. varför måste man ha så mycket i skolan nu innan lovet? sjukt jobbigt och stressigt! iallfall.. jag har en so uppsatts som ska vara klar på onsdag + att jag ska plugga på en sak som jag har missat för jag var sjuk som är tills imorgon och jag kan inte ett skit, bra sandra! sen har jag spanska glosor och text att lyssna på, musik prov, engelska redovising tills imorgon och på torsdag har jag svenska prov. låter som en härlig vecka.. men på fredag går jag inte i skolan för då sticker jag till thailand och det ska bli hur gött som helst, speciellt att vi stannar i tre veckor :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

de kommer inte alls bli gött, kommer och sakna dig för mycket Sandra! :(

aja, åk då då! :((((

men när du kommer hem förväntar jag mig att du har köpt en massa fina saker till dig! <3 & vem vet maybe till mig!? (aa) hihi nä jag bara skojar med dig!

ha de bäst & sola sjukt mycket åt mig...känner mig ju inte allt för brun! :o

puss och kram på VÄRLDENS BÄSTA SANDRA! :D :* <33333

2011-10-25 @ 08:25:52
Postat av: isa :)

sandra , ha de så himla bra , kommer sakna dig! <3

sola lite åt mig också sötis :*

puss <3

2011-10-26 @ 18:31:20
URL: http://isaalmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0