2011

Årets lista 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja de kan man säga


Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga 

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
snö på vintern och mer sol på sommarn
 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
när jag fick min iphone 4, systemkamera & när jag var i thailand.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
fest hos mange, save the word

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både och..

Vad önskar du att du gjort mer? satsat mer på skolan

Hur tillbringade du julen?
hemma med min familj och släkt

Blev du kär i år?
ja det kan man verkligen säga!

Favoritprogram på TV?
big brother

Bästa boken du läste i år? kommer inte ihåg

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?  iphone 4

Något du önskade dig men inte fick? kommer inte ihåg något nu

Vad gjorde du på din födelsedag 2011? jag var hemma med familjen och släkten kom.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ah, ha kvar min förra pojkvän..

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
ingen aning faktiskt!

Vad fick dig att må bra? vänner, familj.

Vilken kändis var du mest sugen på? ingen!
 
Vem saknade du? mormor

De bästa nya människorna du träffade? finns många

Årets sötaste? ...

Årets besvikelse? cupen i göteborg & när jag förlorade någon jag älskade..


Årets bästa? THAILAND ♥

Årets snällaste?
vännerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0