'

DÅLIG UPPDATERING PÅ BLOGGEN .

haaalllooo !
jag har inte hunnit blogga sen i söndags eftersom jag
har gjort läxor plus att jag har vart me kompisar .
men nu skriver jag vad jag har gjort under
dom dagarna som jag inte har skrivit om .
i måndags va jag me jojja ,
alleälskling skulle vart med men han blev sjuk :/
i tisdags va jag på stan me mamma och efter det
så tränade jag .
i går va jag först med jojja sen gick vi till victoria & alexandra
sen åkte vi buss ner till guldfesten .
där träffade ja massa folk ja kände .
ruulliiggt (:
idag har jag inte gjort så mycket bara pluggat engelska -.-
imån ska man va me jojjaälskling & alleälskling (:
jag har inte träffat alle på nästan två veckor o:
jag saknar dig sjukt mycket .
puss & hej .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0