MOA GREÉN !

Hej .
idag va de skola .
efter skolan gick ja hem men vid
tre gick ja tillbaka till skolan & mötte
moa , älskling '
sen gick vi förbi jojja ,
för moa skulle hämta sitt smink hos henne .
HAHA vi skrämde henne & annie (Y)
jojja satt och åt stekta champinjoner .
fy va äckligt !
hihi (a)
sen gick jag och moa hem till mig & åt mat .
efter maten gick vi upp till ödehusen
och där träffade vi jojja , annie & johan .
vi tog kort (:
sen gick vi hem igen & då följde johan med oss .
vi hoppade studsmatta .
sen vid halv 6 va moa tvungen att gå hem :(
så jag gick hem till jojja .
nu sitter jag här me henne & äter corny big ;D
HAHAH de är gott (:
nu ska vi gå ut så hejdå .
pusss . 
                                                                       / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0