lyckad kväll ! ♥

kom precis hem från isa . kvällen med laget va lyckad . innan vi gick dit va jag med clara sötnos och vi hade lika mycket damp som vanligt , hehe ni ser ju den fina bilden ;) aja dagen har varit bra men en sak är säker och det är att svenska/engelska läraren kommer ha rådamp på oss efter helgen för sista lektionen skulle börja klockan fem över ett men hon kom aldrig , och när vi hade väntat i 20 minuter så frågade vi en om man fick gå och då sa hon att om inte läraren kommer inom 10 minuter så får man gå så då gjorde vi ju de men tydligen kom hon sen så jag vet inte hur hon reagerade när ingen va där förutom typ två stycken , men nu ska jag snart gå och lägga mig för imon är det innebandymatch mot sävsjö . sov gott , puss ! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara h :]

Kvällen va mysig :) .

Tagga matchen , ;p .



Söta på bilden ! <3

2010-10-16 @ 00:03:56
Postat av: Anonym

När är eran match idag ? :)<3. Hemma eller borta ? :)<3

Kram , annie m

2010-10-16 @ 07:02:01
Postat av: sandra ström

sara: ja självklart !

tagga !

hehe :) <3



annie: den är borta ;) <3

2010-10-16 @ 10:15:55
URL: http://saandraastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0