underbar kväll ! ♥

hej på er , har inte hunnit blogga för jag hade en så sjukt rolig lördag så då dissade jag datorn , hehe :) aja först åkte jag och anna ner till idrottshuset och där träffade vi elina och sen kollade vi på handboll P97 och dom vann som vanligt :) efter matchen så pratade vi lite med dom och sen kom vi på att vi skulle gå till hemmakväll och hyra en film så det gjorde vi . sen tillbringades resten av kvällen hos filip med max , alex , anna och elina . sen vid ett på natten åkte jag , elina och anna hem till elina och där somnade vi vid halv fem och jag skule upp vid tio för jag hade innebandymatch . hela kvällen och natten va helt klart bäst , tack alla . puss och hej ! ♥
bild sen i går , jag älskar er ! ♥

Kommentarer
Postat av: max (madi)

haha aa fan va kul men läskigt ;)<3

2010-10-26 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0