daaaaamp

asså åh jag får damp på er som beter er så här mot mig.. om ni menar det på fb så är det för fan på skoj? jag snackade med han i skype och då fick jag damp på honom och gillade alla hans statusar och kommenterade osv.. jag har själv pratat med julia och hon har fattat nu så tycker verkligen inte att du ska lägga dig i mer? tycker det är fegt att vara anonym, säg bara ditt namn istället och stå för det du säger! jag skulle seriöst aldrig kunna tänka mig att bli tsm med han för han är min kompis, ENDAST! kom fram och prata med mig istället för att kommentera min blogg.. inget löser sig genom sms, facebook och speciellt inte av att kommentera en blogg? det värsta är ju att jag får all skit och inte fidde han gör ju för fan samma sak mot julia som jag? och vi har inte gjort något fel, absolut inte! jag tycker julia och han är otroligt söta tillsammans och skulle verkligen INTE förstöra för dom! snälla lägg bara ner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0