dålig uppdatering ...

hej hej ! igår blev det inget bloggande för min del , hade så mycket annat att göra ...
aja idag va de skola som vanligt och vi började fem över tio och sista lektionen började två och då fick vi sluta när vi hade gjort klart engelska provet :) trodde att det skulle vara svårare än vad de va , men det gick snabbt att göra ! snart ska jag till johanna , har inte varit med henne på as länge , så det ska bli super kul :D men nu ska jag fixa någonting att äta så ni får ha en fortsatt trevlig dag så kanske jag skriver lite mer ikväll , puss puss ! ♥

Kommentarer
Postat av: johanna bäst ekelund ...

aww vi ska ha det gött ;D

lalalaaaaaaaaaaaaaaaaa ! <3

2010-12-03 @ 17:55:12
Postat av: sandra ström

alltid ! :D

love you ♥

2010-12-03 @ 19:04:36
URL: http://saandraastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0