need you now !

hej på er allihopa . idag har jag vart i skolan som vanligt och sista lektionen va idrott men jag va tyvärr inte med eftersom jag har varit sjuk och har hosta . alicia , eddie och martin va inte heller med så vi skulle gå till ica och kolla hur mycket clementinerna kostade så vi gick dit och sen hittade jag pengar i fickan så vi köpte choklad , mums !
ikväll ska mamma på julbord med sitt jobb och pappa ska på julfest med sitt jobb så jag och syskonen är hemma själva ikväll och vi ska göra tacos och hyra film på teven och bara ha det nice :D men nu ska jag kolla vilka spanska glosor vi har tills i mon så ni får ha det bra så skriver jag nog lite mer ikväll , puss ! ♥
dålig webbcam bild som vanligt -.-

Kommentarer
Postat av: aliciajäderland<3

clementiner med c inte k <3

finast bild gumman älskar dejj<3

2010-12-09 @ 16:29:28
Postat av: sandra ström

haha alicia , ja trodde de stavades clementiner men jag är inne på google chrome och då blir de rättstavning och så stod de med k men jag har bytt nu men de står fortfarande att de är felstavat ;) <3

älskar dig med :) <3

2010-12-09 @ 16:43:09
URL: http://saandraastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0