sjuuuuuuuuk !

hej hej , som jag sa igår trodde jag att jag höll på att bli sjuk och jag hade tyvärr rätt , igår kväll hade jag 38 graders feber , inte alls kul .. så idag är jag hemma från skolan för jag har fortfarande feber , ont i halsen & genom förkyld . men imorgon hoppas jag på att jag är bättre . men iallafall så ligger jag här i soffan och chattar med moa hernodh , klicka på namnet så kommer ni till hennes fina blogg :) puss och hej ! ♥
sommarbild , har inte tagit några nya på ett tag så det fick bli den här .

Kommentarer
Postat av: sara h

krya <3

2010-12-06 @ 18:08:45
Postat av: aliciasaknarsandra

gumman jag saknar dej <33333

Du måste komma imon <3

älskar dej mest :)



krya <3

2010-12-06 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0