börjar bli frisk !

hej på er , kom nyss ut ur en härlig varm dusch .
idag mår jag mycket bättre om jag jämför med dagarna innan , hoppas jag inte har smittat clara och jack , isåfall lär dom bli sjuka snart . idag och imån är det träning för på torsdag åker vi till helsingborg på cup , eskilscupen . det ska bli superkul , förra året blev det iallafall skit lyckat ! men jag kan inte vara med på träningen ikväll för jag är fortfarande lite matt och så men imån kommer jag . men jag kommer ändå ner och kollar idag .
jag saknar alla underbara människor som jag inte har hunnit träffa på somarlovet ! och skolan börjar snart , det går så sjukt snabbt . men det ska bli spännande att börja i en ny skola , ny klass , nya klasskompisar . så det ska nog bli roligt även fast man kommer sakna sin gamla klass . men nu har jag inte så mycket mer att skriva om så ha det bra så skriver jag kanske lite mer senare , puss och kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0