Dagen !

nemen tjenare tjenare , idag har jag vart på stan med hanna och mamma , jag köpte faktiskt lite saker , väldigt ovanligt av mig att hitta något men jag blev faktiskt rätt nöjd ! bilder kommer nån annan dag för jag orkar inte pixa med det nu . sen när jag kom hem så gick jag ut med qimbo och då träffade jag anna sötnos så då stannade jag där ett tag och pratade med henne , sen ringde mamma och sa att maten va klar så då va jag tvungen att gå hem . sen gjorde jag inte så mycket . och nu har jag precis varit ute med qimbo igen och då träffade jag anna igen
plus martha , kul kul . men nu sitter jag här framför datorn och äter godis , mums .
imån ska vi spela match mot tranås , vi måste vinna det här tjejer , vi ligger typ bland dom sista i tabellen , hehe .
men nu har jag inget mer att skriva om så ha det bra , pusspuss ! ♥

Kommentarer
Postat av: AnnaHellström

älskar dej gumman (L)

2010-08-14 @ 22:29:28
Postat av: marthaa'

du är du fin hjärtatt'

älskar dig ♥

2010-08-15 @ 16:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0