Första skoldagen !

tjena , tjena ! nu är första skoldagen avklarad då . den va helt okej kul att träffa alla igen men jag saknar clara otroligt mycket , bli frisk nuuu , det blir inte kul utan dig gumman . aja sen efter skolan gick jag och johanna hem till mig och åt lite och så men sen spelade jag match , gick inte så bra , vi förlorade . sen gick jag hem och nu är jag hemma själv för resten av familjen åkte till kusinerna efter matchen men jag orkade inte stressa så jag hängde inte med . men nu väntar jag bara på att dom ska komma hem för jag är sjukt hungrig och dom skulle beställa pizza till mig , mums ! men nu ska jag inte skriva mer . ha det bra , pusspuss ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0