sjuuuuuk !

tjena alla !
den här helgen har varit sämst förutom att jack kom hit .
jag , clara och jack sov över hos clara , där va vi i hennes spa så de va härligt .
men sen på kvällen mådde ja inte så bra , eller asså då va jag inte sjuk utan de fanns andra anldningar .
men som tur va , var jag ju med clara och jack , dom tröstar bäst , älskar er bästavänner !
men sen på morgonen mådde jag dåligt av att jag blev sjuk , magsjuk o;
och sen när jag ringde hem och sa att jag ville bli hämtad , så sa mamma att alla hemma va sjuka med .
så claras mamma fick skjutsa hem mig .
men idag mår jag lite , lite bättre så jag ska försöka äta nått .
ha det bra , hejdå .


Kommentarer
Postat av: clara pettersson

aaw , tack gumman ! det värmer verkligen .

hoppas du blir bättre ,

älskar dig med <3

2010-08-01 @ 18:42:15
URL: http://clarapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0