julklapparna :)

hej nu har jag öppnat lita julklappar men det blir mer imorgon när kusinerna kommer och sen den 1 januari fyller jag ju år också och då får jag mer saker , men aja det här är det jag har fått idag .. de är många som frågar mig vad jag har fått så jag tänkte att jag kunde lägga ut det på bloggen så behöver jag inte skriva om det hela tiden , haha är man lat så är man ;) men tack alla för julklapparna ! puss ♥
-
- högtalare till datorn
- jik träningsställ
- rosa kofta
- 3 par björn borg trosor
- björn borg necessär
- linne med spets
- skärp
- sport bh
- laddningshållare till mobilen
- DKNY parfym
- DKNY body lotion
- filmer
- påslakan
- örhängen
- nån massage sak
- puder
- borste
- love sak man har på väggen
- ring
- presentkort
- pengar
- triss lotter
- pingisbord ( gemensamt med syskonen )
- playstation 3 + spel ( gemensamt med syskonen )
- godis
-
sen lite mer saker men de va de jag kommer ihåg just nu ;)

Kommentarer
Postat av: jullan

nice ;);)

2010-12-24 @ 22:42:08
Postat av: melissa

SV: åh tack! :)

2010-12-25 @ 13:52:31
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0