älskling !

nu sitter jag här igen framför datorn .
igår va jag med johanna , ellen & clara på dan vi va nere i stadsparken .
vi gjorde några filmer som vi nog kommer lägga in på facebook .
sen på kvällen gick vi och träffade älsklingen , calle & jonte .
sen gick vi hem till johanna och käkade chips och drack cola och laddade över lite bilder .
sen la vi oss och kollade på en rolig film , sen somnade vi .
vaknade typ tidigt och sen gick ja hem eftersom hon skulle till sin farmor & farfar och äta mat .
men senare ska jag va med henne och kanske alle , hoppas han kan !
ikväll sover nog johanna hos mig , mysigt .
men nu ska jag gå upp och äta för dom ropar på mig , ha det bra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0