Grollan !

hej !
kom nyss hem från grollan som vi tar hand om , hon är verkligen gulllig .
jag tog lite bilder på henne som ni ska få se snart .
sen när jag kom hem satte jag mig vid datorn och just då ringde jakob och frågade om jag
ville komma ner och spela fotboll med han och typ jonathan och johan .
men jag tror inte jag hinner de .
sen typ efter några minuter fick jag ett sms av johanna att jag skulle ringa henne .
och det gjorde jag och då pratade jag med henne ett tag .
sen ikväll kommer mammas bror , morfar och min kusin elin hit och vi ska grilla .
hoppas de blir en mysig kväll tillsammans .
men nu ska jag sluta skriva , ha det bra , puss puss !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0