tjollahopp tjollahej !

igår vaknade jag aldrig hehe , va uppe hela natten kunde inte sova .
men tur att de inte bara va jag som inte kunde sova .
clara sov typ 3 timmar men jack va också vaken så ja fick messa med honom .
alla andra sov ju , haha men de är kanske inte så konstigt !
sen vid typ 11 åt vi frukost , oboy och en  macka .
men vi åt typ bara 3 tuggor sen va dom gegga pågrund av mig som vanligt . clara sa en rolig sak
och jag hade oboy i munnen så allt kom ut rakt på mackorna , nära hennes dator o;
aja sen gjorde vi oss i ordning och sen åkte vi ner till stan med olivia & wilma .
jag köpte en tröja , bild ser ni där nere .
sen när vi kom hem va vi lite med alle & danne .
sen efter det gick jag , clara och wilma hem till mig , men då skulle wilma hem .
då satte sig jag och clara vid datorn och där blev vi sittandes ungefär hela kvällen .
och sen somnade vi ungefär vid två eller nått .
men idag vaknade clara och jag vid 12 och då gick vi upp och åt sen hämtade hennes mamma henne här .
sen tog jag mig en dusch ocg sen satte jag mig här .
men nu ska jag inte skriva mer för då blir de jobbigt att läsa ;)
ha det bra , pussss !




Kommentarer
Postat av: clara pettersson

bra - bättre - bäst - bättre än bäst !

men ey , jag sov bara två timmar sammanlagt , hehe !

jaja , ilu <3

2010-07-27 @ 19:52:04
URL: http://clarapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0