rubrik (:

idag vaknade jag vid 10 av att mamma kom in och väckte mig .
sen låg jag kvar i sängen typ i en timma .
sen när jag gick upp hade pappa fixat frukost till mig .
frukosten är inte direkt min höjdpunkt på dagen men jag äter ändå .
efter frukosten gjorde jag mig iordning och sen åkte jag , hanna , mamma & pappa till a6 .
hampus va hos några kompisar .
först lämnade vi in min mobil på lagning .
asså den mobilen jag har är cp , jag hatar den . jag vill ha en ny !
nu har jag en lånemobil , typ nokia .
jag får tillbaka min mobil om typ 2 veckor -.-
sen gick vi in på ikea för att kolla på möbler till mitt rum .
jag ska göra om det lite och ta bort mitt fula skrivbord !
efter det åkte vi hem och nu kollar jag på fotbollsvm .
imån ska jag spela match med 95/96 orna .
ha det så bra , puss & kram ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0