skolresan !

hej  .
nu har vi kommit hem från en underbar skolresa .
ï söndags morgon åkte vi till skaftö .
där hade vi aktiviteter disco och massa mer .
orkar inte skriva i detalj .
aja där sov vi över .
sen tidigt på morgonen på måndagen åkte vi till göteborg där
va vi först på universeum .
sen gick vi till liseberg .
jag gick med clara , annie & johanna där .
vi åkte massa och sen gick vi gasten .
HAHAHAHA johanna blev livrädd .
så de va tvugna att fråga henne om hon ville fortsätta eller
gå ut där ifrån .
jag skrattade hela vägen men hon va verkligen livrädd .
sen på kvällen åkte vi hem .
hela resan va sjukt rolig . ;D
i tisdags fick vi sovmorgon till 11 eftersom vi kom hem så sent .
kommer verkligen sakna min gamla klass .
men tur att jag blev nöjd med min nya .
aja nu ska jag sluta skriva .
kanske kommer lite bilder från skolresan sen om jag hittar sladden .
men jag kan inte lova .
ha det bra .
hejdå .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är utan tvekan sveriges bästa nöjesfält.

2010-06-05 @ 11:35:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0