tjaaaoouu .

jag har inte hunnit skriva tag nu för jag vill ju inte sitta
inne vid datorn när det är så fint väder .
det va en lyckad dag på liseberg i tisdags med bästa victoria och familjen .
vi åkte mycket men jag vann inget som vanligt .
igår va jag med jojja och sen sov jag hos henne så jag är fortfarande här .
nu är hon nere och gör frukost till oss , är ganska hungrig faktiskt .
idag fyller mamma år så jag måste nog gå hem snart och gratta henne .
sen ikväll är det fotbollsträning .
jag saknar alexander sjukt mycket , vi måste träffas snart !
om typ en vecka åker jag till strömstad och firar midsommar och sen när jag kommer hem
ska jag packa och dan efter åker jag til skaftö och sen när jag kommer hem från skaftö ,
ska jag packa igen och då åker jag till italien i två veckor .
så jag kommer inte träffa massa på en månad .
jag kommer inte klara mig utan alexander och johanna så länge .
men nu ska jag äta frukost med johanna så ha det bra .
puss & kram .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0