JOHANNA !

tjena !
idag har jag vart med underbara johanna som vanligt .
först tog vi lite bilder .
sen cyklade vi ner till torpaskolan .
asså johanna kör som en galning .
jag har as ont i rumpan o:
jag och johanna gillar iallafall KÖTTFÄRSTRÄD !
- HAHAHAHHAH .
aja sen när vi kom ner till skolan gick vi in där .
vi blev inlåsta .
sen kom söta ellenpellen .
vi gick ner till en lekplats .
HAHHAHA johanna är galen i musikspindeln .
sen cyklade vi hem , jag & johanna .
när jag kom hem åt jag mat .
och nu sitter jag här .
jag saknar alexander så sjukt mycket !
jag klarar mig inte utan dig :'(
kom hem !
älskar dig mest <3
ha det bra alla sötnosar
hejdå .





två av bilderna vi tog ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0