SKAFTÖ

på söndagen åkte laspar (hjälpledare) och alla ledare ner med bussen till skaftö och några åkte med bilar. vi stannade och åt på mcdonalds i torp och gick runt på köpcentret där. på måndags morgonen kom alla deltagare ner. men nu ska jag inte sitta och berätta i detalj vad vi har gjort men blandannat olympiad, mordgåta, lasputflykt, slabbidabb, grillning, sola, bada mm. vädret har varit super fint som vanligt. jag har vart där två år innan och varje gång har det varit grymt. de andra åren har jag varit deltagare men eftersom jag är fjorton nu så var jag lasp. allt har varit bra förutom i torsdags kväll.. jag och fyra till gick ner till havet och på vägen hem hände det lite saker med mig så jag fick åka in med ambulans till uddevalla sjukhus, kom hem vi 4 på natten. hela lägret hade tydligen blivit kaos och många svimmade och grät. hela bunten är verkligen helt underbara och omtänsamma som brydde sig så mycket ! men dagen efter hade alla lugnat ner sig och jag mådde bättre var bara yr och trött. aja i stort sätt har hela veckan varit toppen. nu saknar jag verkligen oliver. han kommer hem på fredag så ska träffa han på lördag. men nu ska jag inte skriva mer. inte för jag tror att någon har orkat läsa allt men skitsamma, erat val haha, ha det superduper bra puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Grym vecka! Hoppas att du blir bättre och får reda på var det är!

Ha en skön sommar!

Kram Emma

2011-07-03 @ 23:36:14
URL: http://emmahult.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0