Kom hem Älskling!!

Som alla vet så är sandra i fjällen och hon kan inte blogga där så tänkte ta ett litet tillfälle till att göra att litet inlägg om hur mycket jag saknar henne och hur mycket hon egentligen betyder. Att vakna upp varenda morgon i en vecka utan dig vid min sida och samtidigt veta att jag inte kommer få se dig på en vecka är faktiskt riktigt jobbigt. saknar dig något enormt! varje sekund man är med dig så förlängs livet alla brukar säga att ett skratt förlänger livet men jag säger varje sekund med sandra förlänger livet för att få hålla om dig och få känna din doft är den bästa känslan i hela världen och det menar jag verkligen. du är så sjukt bra älskling, går inte förklara med ord vad man känner för dig men det finns tre ord som det finns alla förklaringar i till vad jag känner för dig och dem är: Jag Älskar Dig. visst vi har "bara" vart tillsammans i snart 2 månader men jag kan ändå lova dig att så jag känner för dig har jag ALDRIG kännt innan och är sjukt glad för att jag har dig finns inte en dålig sekund tillsammans med dig allt är helt sjukt perfekt! Du och Jag föralltid! släpper dig aldrig
Älskar dig mest min sandra! 
ja det va det de nu ska jag käka och ha det gött:) ha det fint allihopppaaaa// Albin :) 

 

BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTTTTTTTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0